PATRIMONI NATURAL
I CULTURAL

EL DISSENY DELS PROGRAMES PEDAGÒGICS segueix un procés d’adaptació al currículum escolar i a la realitat educativa de la nostra comunitat escolar, així com la recerca dels recursos pedagògics més adients per al desenvolupament dels coneixements i valors ambientals, patrimonials i humans.

LES UNITATS DIDÀCTIQUES s’estructuren en tres fases:

*Fase prèvia: proposta d’activitats al centre escolar abans de la sortida.

*Fase de desenvolupament: activitats el dia de la sortida.

*Fase de síntesi: proposta d’activitats al centre escolar després de la sortida.

EL SERVEI DE CENTRAL DE COMANDES ofereix informació sobre els nostres programes educatius i realitza les reserves de calendari per a grups escolars. Una vegada formalitzat tot el procés d’inscripció un enviem per correu ordinari el dossier del mestre així com un mapa de com arribar a cada espai.

ELS EDUCADORS reben als grups als punts de trobada i guiant les activitats amb la col·laboració dels mestres/professors, interactuant amb el grup segons el seu nivell educatiu i característiques. Són docents professionals amb un bon coneixement del territori i els seus valors.

ELS MATERIALS PEDAGÒGICS estan dissenyats per potenciar la descoberta i l’experimentació en el coneixement de l’entorn. Consten de dossier de l’alumne i motxilles pedagògiques amb eines diverses que fomenten el treball en grup.

EL PROCÉS D’AVALUACIÓ recull l’opinió de mestres, professors i alumnes amb l’objectiu d’aplicar una millora constant en els nostres serveis educatius.