PATRIMONI NATURAL
I CULTURAL
>> Seu social

La nostra seu social és l’indret des d’on gestionem els programes educatius de Fundació SIGEA. Situat al Barri de la Torre Roja de Viladecans, té un bon acces en transport públic des d’altres municipis, per a tothom que ens vulgui visitar, a través de la línia de Renfe i el bus urbà de Viladecans.

A la recepció tenim ubicat el servei de Central de Comandes gestionat per L’Estrella González, que us atendrà en horari de 8 a 14 hores de dilluns a divendres.

A la sala de reunions els equips educatius i directiu generen les pluges d’idees que donaran lloc a les unitats didàctiques i programes.

La Biblioteca equipada amb una àmplia colecció de llibres i estudis de temàtica pedagògica, ambiental, històrica, social…; documentem i donem base cientítica i històrica a les nostres creacions.

Amb l’ajuda de les noves tecnologies, confeccionem els dossiers del mestre i de l’alumne als que podeu accedir a través d’aquesta web, si concerteu alguna activitat amb nosaltres.