PATRIMONI NATURAL
I CULTURAL
>> Material pedagògic

Des de l’equip educatiu de Fundació SIGEA es dissenyen i elaboren els materials pedagògics per als tallers que realitzem en els centres escolars i les sortides als espais naturals i urbans.

L’elaboració pròpia de materials ens permet aplicar una millora constant als nostres productes.

El material de tallers s’organitza en baguls de gran capacitat i fàcil transport. Aquest material pedagògic dona peu a la realització d’una gran varietat d’experiències interactives per part dels alumnes.

El material de les sortides s’organitza en motxilles d’educador i sarrons per a l’alumnat, dividit en grups de treball. Aquesta organització permet un comode transport i fàcil accés als diferents materials pedagògics que s’utilitzen en les experiències de camp.