PATRIMONI NATURAL
I CULTURAL
>> Mobilitat

Amb l’objectiu d’aplicar criteris de mobilitat sostenible en els desplaçaments del nostre personal i promoure l’ús del transport públic entre els participants de les nostres activitats, hem elaborat i aplicat un Plà de mobilitat sostenible amb les següents accions:

Utilització del transport públic en els desplaçaments dels nostres educadors, personal de serveis i de direcció.

Optimitzar l’utilització de les furgonetes de l’entitat en número d’ocupants i rutes de repart.

Utilització de biodiesel i manteniment periòdic en els nostres vehícles.

Aplicació de formes de conducció que redueixin el consum de combustible.

Desplaçaments a peu i en bicicleta en l’àmbit local.

Disseny de programes de sortides amb utilització de transport públic per part dels participants.