[ 25.05.12 ]
Els amfibis al Delta del Llobregat

Els alumnes del cicle superior de l'educació primària de l'escola Brasil de Barcelona van visitar el passat mes de maig l'Espai agroambiental de Viladecans on van fer un petit estudi dels amfibis i la seva relació amb l'agricultura i les zones humides del Delta del Llobregat.

L'activitat es va iniciar amb un recorregut per l'hort i les valls que voregen l'espai. Seguidament es van poder observar alguns capgrossos amb detall, la seva morfologia, què mengen, etc.

A tocar de la vall, els alumnes van planatar alguns exemplars de vegetació aquàtica que pot ajudar en la posta d'ous dels amfibis. A més van descobrir algunes de les amenaces que pateixen els amfibis.

Aquí teniu el reportatge fotogràfic que va fer l'escola Brasil en la seva estada a l'Espai Agroambiental Delta del Llobregat.