[ 14.10.09 ]
Parc Agrari del Baix Llobregat

L’ecosistema agrari és el programa pedagògic organitzat pel  Consorci del parc Agrari del Baix Llobregat. Fundació Sigea  en fa la gestió tècnica des de l’any 2001 i en realitza les activitats directament amb els alumnes de Cicle Superior de primària de les escoles dels catorze municipis del Parc Agrari.

En aquesta activitat es dóna a conèixer l’agricultura a la Vall Baixa i al Delata del Llobregat: el conreu de verdures i fruiters, l’arborètum amb una mostra de varietats de fruiters que es conreaven antigament i que s’han recuperat a mode de testimonis, les feines agrícoles, el territori i el riu Llobregat, la producció integrada....

Enguany hi ha la possibilitat que els alumnes participin en el sorteig d’una panera de producte fresc al mes de juny.

Per participar només cal que el dia de la visita a Can Comas portin una recepta de cuina amb productes típics de la zona. Prèviament, a mode d’ajuda, se’ls facilita un quadern per visitar el mercat i així poder escollir productes frescos del Parc Agrari.

Durant el curs 2008-09 van participar en el programa un total de 1856 alumnes.

El  dia 9 d’octubre de 2009 es van reiniciar les activitats del programa amb alumnes a la masia de Can Comas.