[ 31.01.11 ]
Visita als edificis històrics de Viladecans

Diumenge 23 de gener de 2011 Fundació Sigea va realitzar la Visita als edificis històrics de Viladecans, organitzada pel departament de patrimoni local de l'Ajuntament de Viladecans.

Un trentena d'assistents van visitar algunes estances de la Torre del Baró, edifici medieval que avui conté diverses oficines municipals de l'àrea de Serveis Personals.

Tot seguit també es va visitar Can Modolell, casa-palau amb elelments modernistes on està actualment l'àrea de l'alcaldia.

El recorregut va finalitzar al davant de Ca N'Amat de 1848. Aquest edifici es troba pendent d'obres per condicionar-lo amb l'objectiu de crear un espai per divulgar el patrimoni local.